2013. október 31., csütörtök

5. fejezet

Untitled #1

Sziasztok!Meg is jöttem a következő fejezettel.A kép,amit láttok,annak is szerepe lesz a fejezetben,de többet nem szeretnék elmondani,majd minden kiderül.Minden esetre jó olvasást kívánok,drága Olvasóim!<3

~Sam~
Ma van a barátságfordulónk.Már alig várom,hogy örömöt lássak barátaim arcán.A srácok is kapnak ajándékot,de az legyen az én titkom,hogy mit.
Vidáman ébredtem,mert mellettem feküdt egyik legjobb barátom.Megmosolyogtat,hogy milyen édesen alszik.Ahogy a nap megsüti kreol bőrét,és csillog rajta a fény.Magam is megdöbbentőnek találom,hogy miért lett hirtelen ilyen vonzó számomra,hiszen én leszbikus vagyok.
-Jó reggelt,Tücsök!-suttogta Zayn.
-Neked is!-motyogtam,majd elfordultam,mivel nem a legkellemesebb az ember lehelete reggel.
-Azonnal nyisd ki az ajtót Sam!Érted?Most!-hallottam meg Lottie hangját a dübögéssel párhuzamosan.Nehezemre esett kikelni az ágyból.
-Mivan?-kérdeztem nem túl kedvesen.
-Itt a reggelid!-mosolyodott el szőke barátném.
-Te szemét!-nevettem el magam,és igen,egyből sikerült felébresztenie engem az imádnivaló palacsintájával.
-Lent vár Jer.Elvisz valahová.
-Okés.Na,de tűnés a szobámból!-mondtam viccesen.
Felöltöztem egy otthoninak nevezhető ruhába és lesétáltam a lépcsőn.És Jeremy tényleg várt.Nagyon.Olyannyira,hogy a tévében nézte a Spongebob-ot.Hirtelen ötlettől vezérelve nekifutottam és ráugrottam a kanapén ülő barátomra.
-Basszus,megőrültél?-nézett rám hatalmas szemekkel.
-Á,dehogy is!Csak egy kicsit-röhögtem.
-Na jól van csajszim!Indulunk vásárolni.De előtte szóljál Lilynek is.Én nem tudtam kirángatni az ágyból.
-Ho-hó!Na,majd meglátjuk,hogy kinek kel fel.-mondtam önelégülten,és elindultam Lil szobája felé.Betörtem az ajtaját és megfogtam a lábát,majd lehúztam a kényelmet jelentő ágyáról.Oké,most nehogy azt higgyétek,hogy agresszív vagyok,mert nem,csak reggelente mindig ilyen kedvembe vagyok.
-Naa,ezt most miért kaptam?-emelte rám a tekintetét.
-Mert máshogy nem lehet téged felébreszteni-mosolyogtam.
-Na,szedd össze magad,és indulunk vásárolni.
-De Sam,mit vegyek fel?-nézett rám kiskutyaszemekkel.
Elkezdtem a szekrényében kutakodni,majd a kezembe akadt egy nagyon csinos ruhán,amit oda is adtam neki,majd én is átöltöztem,pedig nem is olyan régen vettem fel azt,ami most rajtam van.Meg is lett,hogy mit veszek fel.
-Indulhatunk?-jött hozzám Jer.
-Persze!Hova megyünk?-érdeklődtem kedvesen,mit sem sejtve,hiszen minden évben,amikor a barátságfordulónk volt mindig vásárolással csaltak el itthonról,épp ezért hoztam el  a táskámban az összes ajándékot becsomagolva.
-Vásárolni.-kacsintott rám Lily.
Nagy meglepetésre mégis csak boltba mentünk,nem pedig bulizni.Mindegy,majd este.

-Sam!Cicám,menj és öltözz fel csinin.Nagyon csinin!-kiáltott Harry.
-Nem vagyok macska!-szidtam össze azonnal,mire Niall Lottie mellé állt és súgott neki valamit,mire Charlotte elvörösödött.Sejtettem,hogy mi lehetett az.
Gyorsan megint átöltöztem.Leérve Lottie mosolygott rám csodás ruhakölteményében,majd szorosan megölelt.Már csak Lil-re vártunk.Mire letopogott a fekete koktálruhájában.Kissé alulöltözöttnek éreztem magam hozzájuk és a fiúkhoz képest is.
-Na,hova megyünk?-kérdezte mostmár Lou drágám.
-Majd meglátjátok.
Egy klubba értünk,ahol Zayn egy-egy pohár felessel ajándékozott meg minket.Lassan az ajándékozásra került a sor.Az én ajándékomnak mindenki örült.(Én azokat kaptam,amiket a fenti képen láthattok.)Kaptam egy fehér magassarkút,és Adidas cipőket,amiket már rég kinéztem magamnak.



2 megjegyzés: