2014. február 21., péntek

12. fejezet

Sziasztok!De hamar megjött az a 2 megjegyzés.Én jutalomként még ma felteszem az új részt.A bloggal kapcsolatban lenne egy bejelentésem.2 évadot tervezek,ez az első évad,ennek a záró része körülbelül 25. fejezet  lesz.Várom a véleményeteket.


~Zayn~
Sam egy mezőre hozott minket.De minek?Mindannyian értetlenül néztük az előttünk elterülő hatalmas pusztaságra.
-Szivem,minek jöttünk mi ide?-suttogtam Sam fülébe,mikor átöleltem.
-Lámpásról még nem hallottál?-válaszolt szintén suttogva.
Még mindig nem értettem miért vagyunk mi itt,de ráhagytam a dolgot.Majd elmondja,ha akarja,én nem fogom nyaggatni.
-Srácok és lányok!Ma lámpást fogunk eregetni.Én már csináltam ilyet,de ti tuti,hogy nem,szóval most itt vagyunk,és azt fogjuk csinálni.-mosolygott aranyosan a barátnőm.
-Király!Mikor megyünk?-kiáltott fel Niall.
-Még többen is lesznek!Meg várni kell.Amúgy van nálam pénz a lámpásokra,szóval nektek nem kell semmit sem fizetni.-vigyorgott még mindig.Annyira kedves!Tudja,hogy úszunk a pénzben,de még is ő akarja fizetni.Szeretem!!!
-Miért akarod te fizetni?-kérdezte meg Liam.
-Mert nem akarok rajtatok élősködni,meg nekem is van saját keresetem.-vonta meg a vállát barátnőm.

Lassacskán megérkezett mindenki,elkezdett sötétedni is,és a lámpásokat is meg tudtuk venni elég hamar.Mivel sötét volt,ezért nem látszódott,hogy kik is vagyunk,tehát nem volt szükség bújkálásra.Hamarosan 8 óra,tehát mindjár kezdődik ez az izé.Nem jegyeztem meg,hogy mi is a neve...
-Zayn!-hallottam meg Sam suttogó hangját...jó,úgy könnyű volt,hogy ott állt mellettem és a kezemet szorongatta.
-Igen?
-Semmi,csak tudni akartam,hogy az én fagyihajúm áll mellettem,nem pedig más.-mondta ki egyszerűen,még a sötétben is tisztára kivehető volt,hogy vigyorog.Csak utána esett le,hogy mit mondott.Utálom,ha fagyihajúnak nevez.
-Ó,szóval én fagyihajú vagyok?Akkor te...te tekefejű vagy!-mondtam játékosan és megcsikoltam.Tudtam,hogy imádja,amikor az állítása szerint hatalmas tenyeremmel elkezdem csikizni.Nincs is nagy kezem!Ő a kicsi!
-Na...Zayn...hagyd abba!Most kezdődik az eregetés!-visított,de az eregetés szóra békénhagytam,és meggyújtottam azt a papírszatyrot,vagy mit.Tényleg gyönyörű volt,ahogy az a sok valami felemelkedett a levegőbe.Most éreztem azt,hogy eljött az ideje kimondani azt a szót,amit eddig csak barátként mondtam.
-Szeretlek!-intéztem Sam-nek a szavaimat.
-Én is szeretlek Zayn!-sutyorogta,majd megcsókolt.Ebbe a tettébe belesűrítette mind azt,amire vártam.A vágyait,a szeretetét,és a lelkét.Eközben Harry készített egy gyönyörű fotót.
@Harry_Styles:Köszönjük ezt a csodálatos estét @Samantha_McCurdy
Örültem,hogy a bandában lassan mindenki megleli a boldogságát.Niall Lottie-val,Harry nek kisbabája lesz Lucy-tól,Liam Danielle-el,Louis Eleanor-ral,én pedig Sam-mel.Lily meg tuti,hogy össze fog jönni Ian-nel,mivel én a randijuk után tárgyaltam haverommal,és csak annyit mondott,hogy ő azt hogy szerelmes.Ez jó jel.
-Min gondolkodsz Jawadd?-bökött oldalba Louis.Fura,ő sosem hív a középső nevemen,úgy csak Sam hív.
-Rajtunk...hogy mindenki boldog...de ha megbocsátasz nekem dolgom van egy kifogástalan teremtéssel.-fejeztem be a mondatomat,majd elhúztam Samantha-t a kocsijához.Ott vadul falni kezdtem ajkait.Ő sem mondott ellent,a pólómat kezdte el felfele húzni.
-Sam,ezt ne itt!-szólaltam meg elhaló hangon.
-Jó...hova menjünk?-lihegett.
Tudtam,hogy ma estére valami ilyesmi fog történni,ezért foglaltam egy hotelben egy szobát,hogy azért mègis szép helyen legyen az első alkalmunk.
-Gyere..elmegyünk egy hotelba,de én vezetek!-jelentettem ki.
Sam elfogadta ajánlatom,ezért bepattant az anyósűlésre.Láttam a tekintetén,hogy nem érti,hogy most mit csinálok,de nem túlzottan zavart.
-Sam,nyugodj meg,nem foglak elrabolni!-próbáltam egy ki jóhangulatot csempészni ebbe az unalmas utazásba.Elértem a várt célt,a melettem ülő nőszemély elnevette magát.

A szálodához értünk,leparkoltam,majd Samanthát magam elé tereltem,nehogy meghallja azt,hogy én azt a szobát már lefoglaltam mára.
-Jónapot! Zayn Malik vagyok,van egy foglalásom ma estére.
-Jóestét,igen látom.Tessék,ez az ön szobájának a kulcsa.A legfelső emelet,B12-es ajtó.Jó szórakozást!-javított ki a recepciós öregúr,majd a kezembe nyomta a kulcsokat.
-Mehetünk!-nyújtottam a kezem Sam felé,hogy karoljon belém.Ő megtette ezt,és úgy lifteztünk fel.A folyosón már egymásnak estünk.
Kinyitottam a szoba ajtaját,majd miután beértünk a helységbe be is zártam azt.Felkaptam Sam-et az ölembe,úgy vittem el az ágyig,ahova ledöntöttem.Szép lassan lekerült rólunk az összes ruhadarab,és élveztük egymás közvetlen társaságát,majd elaludtunk.

Reggel Sam csókjaira ébredtem.Nagyon jól esett.Hirtelen felvillant egy kép a tegnap estéről,ahogy átszellemülve suttogom neki,hogy csakis őt szeretem,senki mást.Erre hirtelen görcsbe rándult a gyomrom.Nem szabadott volna hazudnom neki.Neki nem!Ő az életem!
-Jó reggelt!-nyomott csókot ajkaimra a lelettem fekvő lány.-Hány óra?
-Neked is jó reggelt!Azt hiszem reggel 7.Miért?
-Úristen!El fogok késni!-pattant fel egyből.Aztán nekem is beugrott,hogy ő ma címlpon lesz...jó,az nem biztos,hogy ma,de akkor is címlapon lesz.

~Sam~
Te jó isten!Ma lesz a fotózás,és én mindjárt elkések.Időm sincs a tegnap estére gondolni,ami amúgy tőkéletes volt.
Gyorba felkaptam egy egyszerű ruhát,majd bepattantam a kocsimba.Elhajtottam a stúdióig,majd berohantam.
-Bocsi,Ana!Sokáig aludtam.Elnézést tényleg,hogy késtem.-hadakoztam,de jogosan.
-Semmi baj!Gyere,kezdj el készülődni.Mindjárt jönnek a fotósok,és megszerkesztik az újság címlapját.
Örültem,mert ma igen jó napom van.Elöszőr az éjszaka Zayn-nel,aztán most a fotózás.Mi jöhet még ma?
Megérkeztek az emberek,elkészültek a fotók,én pedig megnézhettem a kész munkát.

Igazán elégedett voltam.Nagyon jó lett.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.Mit titkolhat Zayn?Fúúú,hallod dekíváncsi vagyok!Már várom nagyon a folytatást.
    Ez a két évados dolog nekem magyon tetszik.Szerintem úgy csináld meg,ahogy eltervezted!Imádlaaaaaak!

    VálaszTörlés