2014. augusztus 22., péntek

II.évad 1. fejezet

Sziasztok!Meghoztam az epilógust,remélem tetszeni fog.Jó olvasást! :*


2 év múlva
~Sam~
Az elmúlt két évbe nagyon sok minden történt velünk.Először is kiköltöztem Jeremyvel Amerikába,vettünk egy házat Hollywoodban.Aztán egy nap "felfedeztek",és énekesnő/színésznő lettem,ami tök jó,csak néha zavaró,hogy minden lépésemet paparazzók követik,és szinte mindig a címlapokon kötök ki.Zayn-nel tartottam a kapcsolatot,és a többiekkel is.Tudom,hogy haverom megkérte Perrie kezét,Ian és Lily összeköltöztek,Harry viszont veszteséget élt át,ugyanis Lucy-val baleseteztek.Épp tartottak a kórházba vizsgálatra,egy részeg sofőr  pedig nekihajtott az ő kocsijuknak,Hale oldalán...elvesztették a babát.Szegény lány teljesen össze volt zuhanva,azt se tudta,hogy most mihez kezdjen,de a végén mégis együtt maradtak,mert fülig szerelmesek egymásba.Louis és Eleanor összeházasodtak,és izgatottan várják Adam érkezését..igen,babát várnak,és jobb dolog nem is történhetett volna velük,mivel kezdett ellaposodni a kapcsolatuk.Niall barátunk,és Lottie rég külön utakon járnak,nem bírták felvenni a harcot a távolság ellen,mivel Lottie Kanadába költözött,és vállalkozást indított.Liam és Danielle rég nincsenek együtt..nem tudom mi történt velük,a zaftos részletekről nem lettem tájékoztatva.
  És hogy velem mi történt?
  Mint már említettem "sztár" lettem.Minden lépésem követik,az is hatalmas botrányt keltett,mikor tavaly állítólag szakítottunk Jer-rel...pedig ez nem is igaz.Még együtt vagyunk,minden jól alakul,megkérte a kezem,igent mondtam..szóval minden happy...Ja,hogy mégse.Fél éve szakítottunk,mondanám azt szívesen,hogy közösen döntöttünk így,de nem..elcsavarta Jeremy fejét a filmipar,és azt választotta,nem engem.De nem haragszom rá,megértem.Szeretem,de csak mint barátot.Én viszont úgy döntöttem,hogy visszaköltözöm Londonba.Látni akarom végre a srácokat,és Eleanor pocakját.

Na..ez is eljött,hogy visszatérjek oda,ahol minden elkezdődött.Először Lilyékhez mentem el.Meglepetésként érte őket,mivel jó kellemetlen helyzetben találtam őket.Niallhez is elugrottam.Azóta nem volt barátnője,mióta Lottie nincs neki.Olyan,mintha csak egyvalakire várna.
-Samantha McCurdy..vagy mondjam azt,hogy Jennette Ryan?Miért nem jöttél hozzám hamarabb?Tudod mennyire hiányoztál?-ölelgetett.Ja,igen,a Jennette Ryan a "művésznevem",nem akartam,hogy az eredeti nevemen zaklassanak.
-Te is hiányoztál ám,Szöszii!-majd egy hatalmas cuppanós puszit nyomtam arcára.
Niall után Liamhez ugrottam be.
-Istenem,te nő!-köszöntött az ajtóban,be sem hívott,csak ölelgetett,és puszilgatott,és a füléig ért a szája.
-Mivan,hiányoztam?-borzoltam össze a haját.
Liamnél voltam fél órát,utána Zaynhez mentem.Nagyon nem volt hozzá kedvem.
Az ajtójánál állva hezitáltam,hogy csengessek e vagy se,mikor hirtelen kinyílt az ajtó,és Perrie viharzott ki rajta sírva.Amikor meglátott odajött hozzám,és szorosan megölelt.
-Terhes vagyok!-suttogta a fülembe.Ezek szerint csak örömkönnyek.
-Ó..hát,gratulálok!-mondtam fájó szívvel,hiszen anno még én akartam ezt átélni Zayn oldalán,de látom,hogy tök feleslegesen képzeltem.

Harry már máshogy fogadott.Egyedül ő és Louis tudta,hogy hazajövök,szóval ők készültek is rendesen.Lucy kaját csinált,Harry pedig ajándékot vett.Sokáig vártam a csengetés után,nem jött ki senki.Az ajtó ki volt nyitva,ezért gondoltam,hogy nem fognak haragudni,ha bemegyek.De ahelyett,hogy nem fogadott volna semmi,az egész csapat ott állt előttem,a Welcome Home felirat alatt.Sikeresen elsírtam magam.
-Ezt nem hiszem el!-nyögtem ki végül.
-Hidd csak el!-mondták egyszerre.
Odajöttek hozzám,egyenként ölelgettek meg(megint).Megállapodtam Eleanornál,és szorosan magamhoz szorítottam.
-Imádlak!Alig várom,hogy lássam Adamet!-motyogtam neki úgy,hogy csak ő hallja.
-Te leszel az első Louis után,ígérem!-suttogta vissza,én pedig megint meghatódtam.
Azok a hülyék egy csomó ajándékot vettek nekem.
Bongyi egy karkötőt,Liam egy gyönyörű ruhát adott,Eleanor és Louis egy nyakláncot,Zaynék egy cipőt,Niall pedig egy dobozt nyújtott át.
-Csak óvatosan,Milédi,törékeny!-elnevettem magam,majd leemeltem a fedelét.Egy tüneményes bernáthegyi kölyökkutya lapult benne.Mindig is egy ilyen kis szőrmókra vágytam .Kiemeltem,majd Niallhez rohantam és magamhoz öleltem.
-Honnan tudtad?-kérdeztem tőle.
-Ismerlek már,tudtam.És..eljössz velem este egy vacsorára?
-El,persze,hogy el!-majd egy puszit nyomtam a szája sarkába.Niall számomra mindig is egy furi,helyes srác volt,és mióta szingli vagyok haza akartam jönni,és összejönni vele,mert valaki (Eleanor) megsúgta,hogy bevallotta neki Niall az érzéseit irántam.
Zayn odasétált hozzám és a kezembe nyomott egy kulcsot.
-Azért kapod,hogy lásd,mennyire megbántam amit veled tettem,tettünk,ugyanis ezt tőlem,Perrietől,és..dobpergés!Liam Hemsworthtől kapod!-kiáltotta el magát,és előlépett Liam.Odarohantam hozzá a kutyusommal,majd őt is megöleltem.
-Hát te?-néztem rá hatalmas szemekkel.
-Úgy gondoltuk,hogy megérdemled azok után,amiket tettünk veled.Átvágtunk,lefektettünk..meg még sorolhatnám.Most pedig elviszünk megmutatni.
2 kocsival mentünk el London kertvárosi részére,majd parkoltunk le egy gyönyörű ház előtt.A tó partján volt,elképesztő,hogy ebben a házban fogok élni!Kipattantam a kocsiból,majd odarohantam az ajtóhoz.
-Srácok!Ez hihetetlen!
-Nyisd már ki az ajtót!Ott van a kezedbe a kulcs!-szólt rám Louis.
Hallgattam rá,elfordítottam a kulcsot,kinyitottam az ajtót,beléptem,és elállt a lélegzetem.
-Na,hogy tetszik?-jött mellém Perrie.Válasz helyett csak a nyakába borultam,és elsírtam magam.
Niall odajött hozzám,és magához húzva átkarolt.Beszívtam nyakhajlatának kellemes illatát,majd pedig beleszédültem a karjaiba.Imádtam,hogy ilyen gyengéd velem.
-Van egy ötletem!Főzök neked itt vacsorát,felavatjuk a konyhát.Mit szólsz?-kérdezte óvatosan.
-Imádnám!-nevettem el magam.

Este engedtem egy kád meleg vizet,lefürödtem,majd felvettem a most kapott ruhákat,majd befontam a hajam,olyan éhezők viadalásan.Szerintem egész jól sikerült.Úgy döntöttem,hogy nevet adok a kutyusomnak.Berni lett,mint Bernadette,hiszen kislány.Megetettem Bernit,majd elkezdtem vele játszani.A hangos csengetésre összerezzentem.Rohantam ajtót nyitni.
-Niall!Ne csengess már!-ordítottam ki.
Kinyitottam az ajtót,és a nyakába ugrottam.
-Szia!Elengedsz?Mennék kaját csinálni-majd rámkacsintott és a konyhába vette az irányt.
-Gyönyörű vagy,nagyon jól áll a ruha.Jut eszembe..adtál már nevet a kutyának?
-Köszönöm,és aha,Berni.Illik hozzá,nem?-mosolyogtam.
A konyhából irtó jó illatok szűrődtek ki.Úgy döntöttem megterítek,hiszen egy jó kajához szép teríték is kell.Gyertyát is gyújtottam,majd miután végeztem odamentem a főzőcskéző szőkéhez,majd hátulról átkaroltam.Puszit nyomtam a nyakhajlatába,majd a vállára,aztán az arcára.
-Mmm!Isteni illata van!Mi lesz ebből?
-Amit az Oranje étteremben ettem Amszterdamban,csak én sokkal finomabbat tudok.-mosolyodott el édesen,majd kuncogott,mert beleharaptam a vállába.
-Kanos vagy?Mikor voltál utoljára fiúval..khm..úgy?-kíváncsiskodott.
-Nem vagyok kanos!Hmm..ha jól emlékszem majdnem egy éve-röhögtem el magam.

A kaja tálalva lett.Mi pedig helyet foglaltunk.
-Mi ennek a neve?
-Nem tudom,de nagyon sok minden kell hozzá.Hülye neve van,de szerintem finom.
-Isteni lett,köszönöm,szépen!-mondtam,majd odahajoltam hozzá,letöröltem a szájáról a szószt,és nyomtam rá egy puszit.
-Körbenézzük a tavad?-kérdezte meg végül.
-A tavam?
-Ja.az ott-mutatott a tóra néző ablak felé-csak a tied.A ház tervezője gondolt rá,hogy aki megveszi,az teljes luxusban éljen.Én néztem ki neked,még senki nem lakott itt.Eleanor,Lucy és én rendeztük be a te ízlésed szerint.Gondoltuk,hogy odáig leszel érte.
Válasz helyett csak átöleltem.Hihetetlen milyen drága!Kimentünk,és sétáltunk egyet a tó körül,utána visszamentünk a házba,mert elég hűvös volt már kint.Végre alaposabban szemügyre vehettem a házam.Hihetetlen volt,de a legjobban a hálószobám tetszett.
-Niall!Ki rendezte be a hálóm?-kérdeztem puszta kíváncsiságból.
-Én.Tudom,hogy szerettél volna mindig is egy ilyen ágyat.Én pedig megcsináltattam neked.Teljesen egyedi darab.
-Kérdezhetek még valamit?
-Megszoktam tiltani,de most lehet.Mondd.
-Ezt mind értem csináltad?A kaját,a ház,a háló..mind miattam?-éreztem,hogy lángba borul a fejem.
-Igen,miattad,csak miattad,te egoista buta liba.Nem veszed észre azt ami az orrod előtt van.-sütötte le a szemét édesen.
-Mit?Te sem!-nem folytattam tovább.Átkaroltam a nyakát,lábujjhegyre emelkedtem,és megcsókoltam.Ajkának édes íze megbizseregtette a belsőm,olyan jóleső érzés volt.Niall egy pillanatig sem tétovázott,egyből visszacsókolt,átkarolta a derekam és magához szorított.Fél keze lesiklott fenekemre és belemarkolt.Halk nyögés szakadt fel a torkom,Szöszi pedig azzal válaszolt,hogy nyelvével táncra hívta az enyémet.Azt hiszem ráleltem arra a személyre,akit eddig kerestem...a másik felemre.Csak a levegőhiány váltunk el egymástól.
-Szeretlek-döntöttem neki a homlokomat az övének,és mélyen a szemébe néztem.
-Samantha McCurdy!Te vagy életem szerelme.Szeretlek,és mindig is szeretni foglak!-mosolyodott el édesen,és csodás kék szeme felragyogott.Elkapta a két csuklóm,majd szemügyre vette.
-Hány tetkód van?-nézett mélyen a szemembe.
-Ez a kettő a csuklómon apára utal.A hátamon van három madár,azok az életem három szakaszát jelzi.Azt hiszem ennyi van.Meg szeretnék egyet az alkaromra.
-Olyan szépek,mint te!-mosolygott,majd újra megcsókolt.


-Anya!Így jöttél vele össze?-nézett rám Mia hatalmas ragyogó kék szemével.
-Igen.És így költöztem ebbe a házba.Még mindig gyönyörű,nemigaz?-mosolyodtam el.
-Szerelmem,gyere,főzök neked egy isteni vacsorát.Miát meg hagyd mesétnézni.-Hmm..apja lánya.Ugyan úgy csillog a szemük.

Berni,Sam kutyája

Sam 1. tetoválása

Sam 2. tetoválása

Konyha


Nappali(elnézést a kép minőségéért)

Elnézést a kép minőségéért

Fürdő(elnézést a kép minőségéért)

Hálószoba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése